راهنما

چگونه رئیس مانور (Maneater ) را در Demon’s Souls بزنیم

چگونه رئیس مانور (Maneater ) را در Demon's Souls بزنیم

چگونه رئیس مانور (Maneater ) را در Demon’s Souls بزنیم

چگونه رئیس مانور (Maneater ) را در Demon’s Souls بزنیم  boss سای دیو در بازی Demon’s Souls سخت ترین و پرتنش ترین قسمت کل ماجرا هستند. پرکردن روح در مرحله قبل فقط برای اثبات خود در برابر یک دشمن غول پیکر با یک نوار بهداشتی گسترده برای مطابقت داشتن تقریباً همیشه یک کار دلهره آور است.

اما نگران نباشید ، در این راهنمای Demon’s Souls با شکستن هر یک از رئیسان بازی و بهترین راه برای نزدیک شدن به آنها ، شما را تحت پوشش قرار خواهیم داد. نفس عمیق بکشید ، به نکات زیر نگاهی بیندازید و تمام تلاش خود را بکنید تا از خود و چالشی که روسای جامعه دارند ، لذت ببرید.

چگونه رئیس مانور (Maneater ) را در Demon’s Souls بزنیم؟؟

اگر شما هم مثل ما باشید ، احتمالاً با مانتور مشکلی خواهید داشت. چرا ، ممکن است بپرسید؟ چون دو تا وجود دارد. دفع یک مانور منفرد ممکن است به اندازه کافی ساده به نظر برسد ، اما دومی بعد از شروع جنگ شما پرواز خواهد کرد.

در مقابل دو دشمن اصلی که در اطراف یک پل باریک پرواز می کنند و تهدید می کنند که شما را می کشند یا شما را برای مرگ فوری از لبه خارج می کنند ، فقط کارهای زیادی می توانید انجام دهید. ما در اینجا هستیم تا چند نکته برای شما فراهم کنیم تا از هر روشی که بتوانیم کمک کنیم.

به دنبال Tails بروید

ممکن است متوجه شده باشید که مانورهای شبیه به کیمرا دارای دم مار

هستند. درست مانند Bell Gargoyles در Dark Souls ، می توان دم در

Maneater ها را خرد کرد. در حقیقت توصیه می شود که این کار را انجام دهید

زیرا این دم مارها قادر به شلیک گلوله ها هستند و با نیش زدن به رنگ زرد ، مانورها را از بین می برند.

اگر هرگز مانور را زرد مبهوت و درخشان دیدید ، سعی کنید در اسرع وقت

به آن حمله کنید. اگر تنها بماند ، آن را خفه می کند و ضرب و شتم آن

کمی سخت تر می شود. با تلاش برای پشت سر هر مانور و حمله از آنجا ،

آن دم مارها را در اولویت قرار دهید. به محض از بین بردن دم کاملاً مشخص

خواهد شد و دیگر نیازی به نگرانی در مورد حملات پرتابه یا محو شدن مانورها نخواهید داشت.

در میانه بمانید

تنها توصیه ارزشمند دیگر برای کسانی که سعی در مقابله با این دو

سردرد پرنده دارند ، دور زدن آتش در مرکز است. مانورها وقت زیادی

را در هوا می گذرانند ، و به نظر می رسد وقتی در سکو دایره ای مرکز

هستید تمایل به فرود و رسیدن به سمت شما را دارند. این دقیقاً همان

چیزی است که شما می خواهید زیرا رفتن به هر دو پل شما را در مسیری

باریک قرار می دهد که مخصوصاً خطرناک است و امکان کوبیدن در ورطه زیر را باز می گذارد.

سپر ماندن و دور زدن تا اطراف مرکز تا فرود یک مانور یک قانون عالی است.

پس از انجام این کار ، پشت سر آن بنشینید و دزدکی حرکت کنید و چند زن

و شوهر را وارد کنید. موجودات شبیه کیمرا احتمالاً از طاقچه خارج می شوند

و دوباره پرواز را آغاز می کنند ، اما صبر و حوصله را تمرین کنید و به دور دایره

مرکزی بپیچید تا زمانی که فرصت حمله دیگری پیدا شود.

جوایز مانور

سرانجام قتل مانورها به شما پاداش می دهد:

  • 13،880 روح
  • ترکیب Demon Soul

آیا به همان اندازه که در برابر مانورها رفتیم از آن مسیرهای باریک احمق افتادید؟

لطفاً به ما کمک کنید تا در بخش نظرات زیر احساس بهتری نسبت به خود

داشته باشیم. اگر می خواهید به ما احساس بهتری بدهیم ، برای دستیابی

به موفقیت های بیشتر ، به راهنمای کامل  Demon’s Souls ما نگاهی بیندازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *